Veelgestelde vragen Shortlease privé en AutoAbo
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over het gebruik van uw Shortlease privé auto, ook wel AutoAbo genoemd. Staat uw vraag er niet tussen of wilt u meer informatie hebben? Neem dan gerust contact met ons op.
Hoe kan ik EasyRent bereiken?
Waar kan ik contact opnemen met vragen over administratie?
Wat zijn jullie openingstijden?
Shortlease Privé of AutoAbo
Wat is AutoAbo of Shortlease Privé?
Wat is het verschil tussen Shortlease Zakelijk en Shortlease Privé of AutoAbo?
Is Shortlease Privé of AutoAbo dagelijks opzegbaar?
Komt iedereen in aanmerking voor AutoAbo of Shortlease Privé?
Ik ben ZZP’er, kan ik gebruikmaken van AutoAbo of Shortlease Privé?
Hoe snel kan ik wegrijden in een AutoAbo of Shortlease Privé auto?
Kan ik de auto tussendoor omruilen voor een andere?
Hoe oud zijn de Shortlease Privé of AutoAbo auto’s?
Wordt de auto bij mij thuis afgeleverd?
Zijn er nog bijkomende kosten bij Shortlease Privé of AutoAbo?
Ik rijd meer kilometers dan dat er in mijn shortleasecontract zijn opgenomen, wat moet ik nu doen?
Schade, diefstal en vervangend vervoer
Ik heb schade met een tegenpartij. Wat moet ik nu doen?
Ik heb eenzijdige schade. Waar kan ik mijn schade melden?
Ik heb schade in het buitenland. Wat moet ik doen?
Ik heb ruitschade. Wat moet ik doen?
Ik heb inbraakschade aan mijn auto. Wat moet ik doen?
Wanneer betaal ik eigen risico bij een schade?
Waar kan ik een schadevrij-rijden-verklaring aanvragen?
Er is ingebroken bij mijn auto. Wat moet ik doen?
Ik ben mijn kentekenbewijs verloren. Wat moet ik doen?
Mijn kentekenplaten zijn gesloten of ik ben mijn kentekenplaten verloren. Wat moet ik doen?
Wanneer heb ik recht op vervangend vervoer?
Wat betekent vervangend vervoer na 24 uur?
Geldt het direct vervangend vervoer én vervangend vervoer na 24 uur ook binnen Europa?
Ik heb vervangend vervoer nodig, hoe kom ik aan vervangend vervoer?
Banden
Mijn band is lek of kapot, wat moet ik nu doen?
Onderhoud en reparatie
Krijg ik bij onderhoud of reparatie gratis vervangend vervoer?
Mijn ShortleasePrivé of AutoAbo auto is toe aan een onderhoudsbeurt of reparatie. Wat moet ik doen?
Brandstof/Laden
Mijn laadpas, laaddruppel of tankpas werkt niet, wat doe ik nu?
Zijn de brandstofkosten voor mijn eigen rekening?
Bekeuringen
Hoe werkt het als ik een bekeuring heb gekregen?
Ik ben het niet eens met de bekeuring die ik heb ontvangen. Kan ik tegen deze bekeuring bezwaar aantekenen?
Ik heb een factuur ontvangen met betrekking tot mijn bekeuring, wat doe ik nu?
Ik wil graag de bekeuring inzien, kan dat?
Online afmelden voor Shortlease Privé
Waar kan ik mijn EasyRent auto afmelden?
Gevonden voorwerpen
Wat moet ik doen als ik spullen in de auto heb laten liggen en de auto heb ingeleverd?
Facturatie
Hoe werkt het factureren?
Ik heb een vraag over mijn factuur. Hoe kan ik contact opnemen?
Ik heb geen factuur ontvangen, wat moet ik nu doen?
Ik heb mijn auto ingeleverd maar heb nog wel een nieuwe maandfactuur ontvangen. Wat moet ik doen?
Op hoeveel dagen is een maandtarief gebaseerd?
Wat moet ik doen als mijn factuur niet klopt?